piątek, 3 stycznia 2014

Rozdział 13

                                                                       KONCERT
Gdy odbywało sie M&G podeszła do mnie dziewczyna, znałem to twarz ze zdjeć. Była ona piekna miała blond włosy, długie nogi. To musiałabyc Carly.
J- Carly ?
C-Justinn !! :)
J-Nie no żywo jesteś bardziej ładniesza.
C-Przestań. Jak fajnie cie zobaczyć na żwyo.
J-Tak to fajnie uczucie haha.
C-Jak długo zostajesz w Polsce ?
J-Może 2-3 dni :)
C-Ooo no to dobrze. :) Jak tam jest trema przed koncertem ?
J- Wcale. :)
C-Umm.
J- Poczekaj chcwile, bo mam M&G a widze, że zostały jeszcze tylko 3 osoby :)
C- Dobrzee.
Oczami Carly
RETOSPECKA
Tak sie ciesze, że w konću zobacze Justina na żywo. Jestem wielką szczęściarą, że uduało mi się go poznać.Gdy byłąm już w środku areny ujrzałam Kenego.
C-Keny ?
K- Tak ?
C- Hej tu Carly nie wim czy wiesz, ale jestem przyjaciółką Justina i chciałabym wiedzieć gdzie moge teraz go spotkać.
K- O to ty Carly :) Miło mi cię poznać. Justin ma teraz M&G, ale juz kończy więc chodz cię zaprowadze,
C- To chodzmy :)
K- Stresujesz się, że go zobaczysz na zywo ?
C-Nie.. przecież go znam..a moze troszkke heh.
K- Hahah dobrze. Jesteśmy na miejscu, udaj się za tą czarną kotarę , tam go znajdziesz.
C-Dziękuje Ci bardzo. Mam nadzieje że sie jeszcze zobaczymy :)
K-Napewno tak :)
O to on Justin. Podejde do niego troche bliżej mam nadzieje że mnie pozna :)
Trochę sie stresuje go zobaczyć, a przecież wszystko o nim wiem. Tak tylko ja tak moge.
KONIEC REATOSPEKCJI.

Usłyszłam jakieś krzyki i płacz za soboą stały tam Beliebers. Prosiły mnie, żebym pomgła im tam wejść, bo nie mają biletu z M&G a strasznie chcą z Justin zdjecie.
Po pewnym na myśle zgodziłam się, ale nie wiedziałam czy Justin bedzie chciał jeszcze zrobić zdjęcia.
C- Justin ?
J- Tak ?
C-Mam do ciebie prośbe :)
J- Jaką?
C- Widzisz te piękne twoje fanki ?
J- Taak.Co w związku z tym ?
C- Zrobisz sobie z nimi zdjęcie, one bardzo tego pragna, a nie stać ich było na bilet z M&G.
J- Dla moich fanów wszystko.
C- Dziewczyny chodzcie :)
F(fotograf)- Ustawicie sie do grupowego zdjęcia.
J- Nie. Każda będzie miała ze mną osobno.
D- Justin dziękujemy. Kochamy Cię najbardziej na świcie. Jesteś aniłoem.
J- Nie to wy jesteście najlepsze na świecie, gdy nie wy nie byłoby mnie tu :) Dziękuje wam moje księżniczki.
D- To my tobie dziękujemy za to że mogliśmy zrobić sobie z tobą zdjęcia.
J- Nie ma za co. Macie moze jaklies rzeczy do podisania lub jakies rzeczy dla mnie ?
D- TAAAK.
J- To dajcie mi je, i ostawice na tej kartce swoje nazwy twittera to wam odpowiem na listy. Okej ?
D-Tak Justin Tak. Jesteś naszym bogiem. Kochamy cię.
J- Też was kocham a teraz przepraszam, ale zaraz gram koncert na którym chciałbym sie pojawić hah :)
D- Tak tak idz dziękujemy.
J- Kocham Was.
C- Justin. tyle dla nich zrobiłes, jestes poptostu najlepszy.
J- Carly, gdyby nie one, to niebyłoby mnie tu. To dzieki nich jestem znanym na całym świecie piosenkarzem.
C- Powiem Ci jedno masz najlepszych fanów na świcie.
J- Wiem.
M- Juss chodż już zaraz masz koncert gdzie ty byłeś tyle czasu.?
J-Kochanie, zobacz to jest Carly. :)
C-Cześć jestem Carly.
M- Hej jestem Meggi.
C- To ty jestes tą najlepszą i najukochajnieszą kobietą na świcie. ?
J- Tak to ona.
M- Oj nie przesadzajcie z tymi komplemetami.
J- Dobrze wiesz kochanie ze nie przsadzamy.
M- Ja dobrze wiem zę za 30 min masz koncert, a nie jestes gotowy :)
J- O boże przepraszam was dziewczyny musze już lecieć mam nadzieje ze zajmiecie sie razem. ?
M- Tak Justin, lec już :)
J-Kocham Cię.
M- Wiem ja ciebie też :)
C- Jakie to romantyczne hahaa
M- Hhaah oj prawda.
C- Pamiętaj, że jestes jego jedyną dziewczyną przy której chodził coodzienie uśmięchnięty.
M- Wiem, wiem.Mam nadzieje, że to ten jedyny :)
C- A jak tam podróż ?
M- Jak dla mnie dobrze bo całą przespałam. Hhah
C- No tak długa jest droga z LA do Polski :)
M- Dobra chodzmy juz do hali.
C-Tak tak chodzmy.
M- Ej Carly
C- Tak?
M- Bo po tej piosence bedzie OLLG i ja miałam wybrać, a moze ty chcesz ?
C- Że ja ?
M- No tak.
C- To będzie dla mnie zaszczyt :)
M- Hah To idz juz sobie upatrz dziewczyne a potem idz w strone Kenego, on jest tam pod scena.
C-Okej :)

Gdy chodziłam wzdłuz haki zobaczyłam w końcie płaczącą dziewczynę, podeszłam do niej bliżej i zapytałam sie czy chciałby zostać ONE LESS LONEY GIRL.
Na co odpowiedziała, że tak. Cała droge mi dziękowała, że to ją wybrałam.Byłąm szczęsliwa że mogłam uszczęśliwić tą dziewczyny, wiedziałam, że zapamięta ten dzien do konca życia.

CZYTASZ-KOMENTUJ- jest to dla mnie bardzo ważne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie komentarz :)