niedziela, 8 grudnia 2013

Rozdział 4.



Gadliśmy tak całą drogę do szkoły, gdy wyszliśmy i otorzyłem Meggi drzwi. Zobaczyłem osobę której nie chciałem widzieć. I to dodatkwo jeszcze z nim!............


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
O boże Selena, jak ja jej nie nawidzę i jeszcze z Derkiem pewnie powiedział jej wczoraj że miałem z nim bójke i że widzał mnie z Mrgg.Czemu to wszystko musimy mi się przydawać ?!
Pociągnełem za ręke Meg, żebyśmy poszli już do szkoły. Miałem nadzieje że Sel się nie będzie do mnie odzywać.

M- Justin możesz mnie nie ciągnąć za rękę ?!
J- Przepraszam ale musimy iść szybko do szkoły bo zaraz dzwonek. !
M- Stój! Chyba twój zegarek źle działą bo do dzwonka mamy jeszcze dobre 5 min!
J- A ksiązki ? Trzeba iść do szaf...
S(Selena)- Hej kotku ! Juss kochanie... Nie uciekaj przede mną !
J- Odwal się ode mnie !
M- Juss co ona chce od cb ?
S- Gówno Cię to powinno obchodzić suko !
M- Nikt takiej gwiazdulki jak cb nie nauczył kultury ? 
S- Zamknij ryj szmato !
J- To ty zamknij i nie obrażaj Meggi.!
S- Ooo następną dziwkę poderwałeś ? Już tak szybko o mnie zapomiałeś ?
J- Jak mogłem się zakochać w kimś takim jak ty ! Suko.
D-Jak ty się krwa do niej odzywasz farjerze ?
J- Morda! Znowu chcesz dostać tak jak wczoraj ?

Oczami Meggi


Nie wiedziałam co się dzieje w jednej chwili pojawiłą się Selena i zaczełam mnie obrażać bez powodu i jeszcze Derk ! Tu wszystko miało układać się jak najlepiej a jest zupełnie innaczej co ja tym ludziom zrobiłam, ? ! Dobrze że bym tam Justin zaczął mnie bronić. Jestem mu za to bardzo wdzięczna..
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
D- Wczoraj to było wczoraj i... role mogą się odwrócić!
J- Nie byłbym taki tego pewny. A ty ? (kieruje się do Seleny) Po co tu kurwa przyjechałaś ? Pośmiewisko siebie chcesz robić ? i uwierz udało ci się to ! I nikt nie bedzie się przejmował takim kimś jak ty !
S- Oj Justinku Justinku... Jak ja uwielbiam jak ty się tak wkurzasz! Hhahaha. Ja pośmiewisko ? Ja jestem najsłyniejszą gwiazdą na świecie !
M- hahahahaha pff.. Dobry był ten żart udał ci się. haha
Na takie bujdy jakie ona opowiadała zaczełam się śmiać.
S- Zamkinij się suko !
M- Bo co ?
S- To że.. w najbliższym czasie może Ci się coś stać. !
M- No zobacz chyba się zgrałaś ze swoim kolegą bo wczoraj mi to samo powiedział ! I wiesz co ? Nie przejełam sie z tym ! I to też idzie do cb ! Bo co taka Suka jak ty może mi zrobić ? No co ?
D- No może naprzykład zabić ?
M- Nie ciebie się pytałam frajerze! Tylko ciebie więc ?
Wskazując palcem na Selene zapytałam
S- Już Derk ci to powiedział .
J- Kurwa Selena skończ już i wypiedlaj !
S- Jak sobie życzysz kochanie ! A ty suko lepeij uważaj na siebie
Przy tych słowach sel posłałąm mi buziaka.
M- Też cię kocham Seleno !
M- Justin co to ma zanczyć ? Czy tak będzie codziennie ?! Myślałm że jak tu przyjade to będzie innaczej! A jestem tu dopiero 2 DNI ! A tyle osób chce mnie zabić!
Przy tych słowach się rozkleiłam, Juss mnie mocno przytlił
J- Ej.. Księzniczko nie płacz tylko proszę cię...
M- Ale Justin ty nie wiesz jak ja sie czuje teraz boje się iść sama gdziekolwiek !
J- Megg. Dopóki ja tu jestem nic ci się nie satnie... A jak czujesz się niebezpiecznie to od dziś masz moci ochroniarzy.. Tak tak wiem że powiesz że sama mozesz ich soebie zaltwić bo twoi rodzice ich mają, ale lepiej żeby oni się o tej całęś sytuacji nie odwiedzieli, a tak pozatem moi ochraniarze zawsze są przy mnie więc jak jesteś przy nie to ci sie nic nie stanie ! Rozumiesz ?
M- Tak dziękuje Ci Justin napradę jesteś najlepszych chłopakiem oczywiście oprucz mojego taty jesteś najlpeszy pod słoncem ! Ale jeżeli twoi ochroniarze są cały czas przy tobie to czemu nie wkroczyli jak zaczepił nas Derk ?
J- Oni wiedzą jaki on jest i wiedzę ze ja sam dam mu radę :) No dobra a teraz idziemy na lekcje
I w tym czasie Justin Pocałował mnie w ....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CZYTASZ=KOMENTUJ :)------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

+Alicja Wieczorkiewicz
+Julie Writes
+Natalia Stec
+Patricia Szymańska
+Anna Kąpińska

4 komentarze:

  1. Super <3 wbijaj na mojego też :) http://blogojustiniebieberze1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KOCHANA JA GO OD SAMEGO POCZĄTKU CZYTAM ♥♥

      Usuń
  2. Uuuuu musiałaś go w tym akurat momencie przerwać :'( :'( :'(
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział, który mam nadzieję szybko się pojawi. Mam również malutką nadzieję, że jeszcze dzisiaj go dodasz :) To jak będzie??? ;*****
    Kocham Ciebie i Twoje opowiadanie i czekam z niecierpliwością na kolejny 5 rozdział ;*** <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ♥ Może dziś bedzie zobaczę jak wyrobie sie z nauką xd I też was wszystkich kochamm ♥

      Usuń

Zostaw po sobie komentarz :)