sobota, 7 grudnia 2013

Rozdział 3


Obudziłam się o 7:00. Włączym piosenki na swoim Iphone i poszłam się umyć, cały czas rozmyślałam o Justinie. Jak to bedzie. Chyba domyślił sie że coś do niego czuje, ale mam nadzieję że jest inaczej. :)
Gdy już się odświeżyłam ubrałam się w to :
A makijaż wyglądał tak:
Przypomiało mi się że juz za nie całe 3 tygodnie będą moje urodziny. Dziewczyny powiedziały, że mi je zorganizują. Jakie one są kochane cieszę się że mam takie przyjaciółki jak one. Mają zaprosić ,,kilka osób'' pewnie będzie to cała rzasza ludzi :D  Chciałabym żeby przyszedł na nie Justin i oczywiście Ryan i Christian. :) Jestem tu zaledwie 2 dni a tyle osób, których mogę nazwać przyjaciólmi już poznałam :)
Gdy się czesałm usłyszałam że leci piosenka Justina, :)
Właczcie to :)
Podśpiewałam sobie piosenke do czasu, gdy nie zadzwoniła do mnie Kat.:
M-No co tam ?
K-Mam dla ciebie złą wiadomość...
M- O boże co się stało? Mów..
Strasznie się przeraziłam myślałam że coś się stało z Kat lub Elena, no i z.... Justinem.
K-Spokojnie.. Chę ci powiedzieć że dzis nie pojedziesz z nami do szkoły bo samochód mi nawalił. I idziemy wszystkie z buta. :)
M- Ohh myślałam że coś się poważnego stało. :) No to o której się spotykamy ?
K - W tym rzecz że ja z Eleną pójdziemy razem bo jęzeli bedziemy musiały zajść po ciebie to musimy się cofać. I tka bedzie i z tobą i jak ty zajdziesz po nas to też się w pewnym sensie cofasz. :)
M- No tak. No dobra... Była by dobra wiadość na dziś jak by tata mi wczoraj samochód kupił, ale no coż dopiero dziś mi kupuje :)
K- No ciekawe jakici wybierze :)
M- No też jestem ciekawa..Dobra ja koncze bo musze sie jeszcze spakować. :*
K-paaa.:*
Gdy skończyłam gadać z Kat, popiskałm włosy jak codziennie moją odżywką kokosą.♥ I również użyłam perfum ale juz na ciało :). The Key są to perfumu Justina mama mi je kupiła jeszcze przed przeprowadzką. Przepieknie one pachną. :) Gdy skończyła się ostatnia piosenka na mojej playliscie, to zeszłam do jadali przywitać się z Rodzicami ale znalazłam  karteczke na stole
Kochanie musieliśmy bardzo wczęsnie 
jechać na plan filmowy i raczej późno wrócimy
więc na nas nie czekaj.Kochamy Cię! ♥
RODZICE.
No tak  jak myślam, znowu to samo się zaczyna idą o świcie a wracają o północy. Ughh jak ja nie lubię ich pracy. Zobaczył na telefonie że jest już  7:30 więc wziełam Banana i wyszłam z domu, a do naszej szkoły jest trochce czasau na dojście.
Gdy szłam już z jakieś 5 minut, ktoś za mną jechał i w koncu się zatrzymał. Gdy się odwróciłam zobaczyłam że to auto Justina. I od razu miałam banana na buzi.
J- Hej śliczna !
M- No cześć.
J- A ty co napiechote idziesz ? :) hah
M- Ooo widze że spotrzegawczy jestes. O.o
J- Oh jaka zadziorna :)
M-  Fajnie no nie ?
J- Dobra wsiadaj Megg.
M - Nie dzięki przejdę się. :)
J- wsiadaj proszę. :)
M- A co za to będe miała ?
J- No naprzykład że cię podwioze do szkoły ? ! haha
M- No co ty ? na serio ! O.o
J- Madeline Crowerss masz natychmiast wsiadać! :)
Zaczełam się śmiać a Justin jeszcze bardziej :) Boże jak ja go uwielbiam zawsze wie kiedy ma się zjawić. :)
M- Już się robi TATO. :)


Oczami Justina
Gdy jechałem do szkoły zobaczyłem jakąś dziewczynę, która prawdopodobnie szła do szkoły. Gdy podjechałem blizej ujżałem ją.TAK ! To Meggi. :* Ale co ona tu robiła, czemu idzie na piechte ?
A zreszta z tym. Tak się ucieszyłem jak ją zobaczyłem nawet sobie nie wyobrażacie jak. ! Wygąda jak anioł :) zatrzymałem się obok niej i ona wtedy zerknełą i zobaczyłem jak się umśmiechneła, :) Ona ma taki śnieżnobiały uśmiech ^^ Zapytałem się jej czy pojedzie ze mna do szkoły, na początku odmawiała . aż sie zgodziła.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
M- Skąd masz mój numer telefonu ? :)
J- Hmm ja ? no ym no wiesz, ma się te swoje sposoby. Przecież jestm sławną osobą i wszystko, oczywiście prawie wszytko mogę mieć. :)
M- uhh okej. :)
 Gadliśmy tak całą drogę do szkoły, gdy wyszliśmy i otorzyłem Meggi drzwi. Zobaczyłem osobę której nie chciałem widzieć. I to dodatkwo jeszcze z nim!............


Jak myślicie kto to był ? Kogo nie chciał ujżeć Justin I z kim ?
========================================================================
Czytasz--->Komentuj :) ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
+Alicja Wieczorkiewicz
+Julie Writes
+Natalia Stec
+Patricia Szymańska 

7 komentarzy:

  1. Zaczęłam przed chwilą dosłownie czytać i bardzo mi się spodobało :) Naprawde fajnie się zapowiada :)) ;***
    Czekam z niecierpliwością na kolejny ;*** <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz wiecej i to jeszcze dziś szybko

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa, już się nie mogę doczekać nn ♥

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie komentarz :)