poniedziałek, 9 grudnia 2013

Rozdział 5

J- Oni wiedzą jaki on jest i wiedzę ze ja sam dam mu radę :) No dobra a teraz idziemy na lekcje
I w tym czasie Justin Pocałował mnie w ....
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                                           WŁĄCZ ♥ 
 I w tym czasie Justin pocałował mnie w puliczek.Poczułam się świetnie. I się troszke zarumieniłam.  Tą całą sytuację zobaczyli uczniowie ze szkoły a co najgorsze Beliebers i dzienikarze. Już wiadmo było,że one(Beliebers) mnie nieznawidzą a jutro lub nawet dziś wsztyko bedzie w prasach. ,, JUSTIN BIEBER MA NOWĄ DZIEWCZYNĘ CÓRKĘ ZNANEJ AKTORKI I PIOSENKARZA !!, OTO SĄ NOWE DOWODY ZDJĘCIA JAK JUSS JĄ POCAŁOWAŁ!!  I po co mi to było najlepiej jakbym gą nigdy nie pozanała. Przez niego mam problemy z Seleną i Derkiem.
M- Juss czemu nie pocałowałeś ?
J- Ale to był tylko przyjacielski pocałunek Megg nie gniewaj się.
M- Czy ty nie widzisz, że tu są uczniowie ? A co najgorsze Beliebers które mnie jako kolejne bedą chciały zabić.A no i dzienikarze ! Już to widze na nagłowkach najbardziej znannych gazet   
,, JUSTIN BIEBER MA NOWĄ DZIEWCZYNĘ CÓRKĘ ZNANEJ AKTORKI I PIOSENKARZA !!, OTO SĄ NOWE DOWODY ZDJĘCIA JAK JUSS JĄ POCAŁOWAŁ!!. Czy ty wogóle nie masz rozumu ?
J- Przepraszam...
M- Tylko tyle masz mi do powiedzenia ?
J- Przepraszan ja nie chciałem...
M- Ughh...
Szybkim krokiem poszłam do szkoły. Widziałam jak wszytkie spojrzenia są kierowane na mnie. Słyszłam to jak wszyscy mówią na moj temat.Chciałąm jak najszybciej skończyć lekcje i być już w domu.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

OCZAMI JUSTINA


Gdy pocałowałem Megg w puliczek ona się bardzo zdenerwowała nawet nie wiem czemu to był tylko pocaunek w puliczek przecież przyjaciele mogą tak robić. Wiem że nie powiennem jej całować na oczach Beliebers one są zadrosne o mnie, ale muszą równierz zrozumieć ze nie moge być wicznie sam. Ja też mam uczucia i też mam prawo z kim być. A o dzienikarzy to się nie powinna przejomwać. Przecierz powinna wiedzieć że oni tylko chcą mi zaszkodzić i wszytko zrobią, aby tak było.  Ale ja nie chciałem, żeby ona się źle poczuła już tyle przeze mnie wycierpiła i to tylko przez dwa dni.Przez wszystkie lekcje Megg nie chciała ze mną rozmawiać widziałem że na każdej przerwie ktoś ją zaczepiaj i pytał się czy ja z nią jestem.Zobaczyłem że idzie Chriss i Ryan.

J- Siema chłopaki :) Jak tam ?
C- Ty lepiej powiedz co się dzis stało!
J- A co miało się stać ?
R- Jak to ? Selena ! Derk ! No i oczywiście Megg.
J- Nic.
R- My już wszystko wiemy cała szkoła o tym huczy,
J- To po co sie mnie ptacie co się satło jak już wiecie ?
C- Dobra mów.
Opowiedziałem im całą akcje.
R- O no to nieźle stary !
C- Ale czemu aż tak strasznie oburzyła się Megg ? Przecież to nic takiego.
J- Jak widać dla niej to nie jest nic takiego.
R- Ale ty masz z nią problemy.
J- To ja mam z nią problemy to chyba ona ma ze mną.
C- Powiem tak ty masz z nią problemy a ona z tobą większe. Moje zdanie jest takie.
J- Moje też.
R-Dobra idziemy z tej budy w końcu, jeszcze musisz Justin iść dziś na próbę przed weekendowym koncertem.
J- O boże na śmierć zapomiałem dzięki stary!

                                                                   OCZAMI MEGG
Gdy szłam ze szkoły przypomiałam sobie że dziś tata miał mi kupić samochód byłam ciekawa jaki wybrał, więc postanowiłam że rusze się szybciej.
Gdy doszłam do już pod dom nie zauważyłam żadnego samochódu wtedy sobie przypomiałam że rodzice dzis pojechali na plan filomwy i wrócą bardzo puźno. Ale coś przyszło mi na myśl żeby jeszcze odwiedzić garaż. To co tam zobaczyłam wywołało że zabrakło mi wdechu w piersiach. Ten samochód był najpięknieszym samochodem jakiego do tej pory widziałam, Moj wymażnony.

                                        




Wiem że może ,,zasportowy'' jak dla dzieczyny ale ja mam taki gust wielbie takie samochody.
Gdy go zobaczyłam na początku pomyslałam o Justinie ponieważ on ma podobny do mojego tylko że czarno-czerwony. Nie rozmawiłam z nim zaledwie tylko pare godzin a już za nim tęsknie. Jestem cholernie na siebie zła za to że się na niego obraziłam i tolerowałam go jak powietrze.
Usłyszłam, że dzwoni mi telefon.

M- Halo ?

T- I jak córciu podoba ci się prezent ?
M- Tak i to bardzo wiedziałm że bedziesz wiedział jaki mi wybrać samochód. Dziękuje Ci :* Jesteś najlepszym mężczyzną na świecie ! Kocham Cię ♥
T- Cieszę się, że podoba ci się i też cię kocham, ale  przepraszam muszę konćzyć bo mam dużo spraw na głwoie. Pa kocham Cię.
M-Paa Ja ciebie też. ♥
NOC


Gdy szłam już spać dostałam esemesa. Od Justina :)
 Justin :**
Przepraszm że Cię budzę, ale muszę coś Ci powiedzieć. Przepraszam naprawdę przepraszam za to co się dziś stało nie chciałem Cię w jakiś spoób urazić Megg. Proszę wybacz mi księzniczko:*
Ja ♥
Justin to ja Cię przepraszam ze to ze tak pochopnie się na ciebie obraziłam wiem że nie chciałeś mnie urazić. I wybaczę ci pod warunkiem że ty mi wybaczysz :* Księciu.
Justin :**
Megg. Ty nie masz za co mnie przepraszać, ale jeżeli jest aki warunek to ja tobie też wybaczam. :* Justinowych snów :** hah.
Ja ♥
Haha Dobranoc ♥.

-----------------------------------------------------
---------------------------------------------------------

CZYTASZ=KOMENTUJ ♥

+Alicja Wieczorkiewicz
+Julie Writes
+Natalia Stec
+Patricia Szymańska
+Anna Kąpińska

4 komentarze:

Zostaw po sobie komentarz :)